Treniņiem, lai iegūtu slim, kā arī formas ķermeņa

Rate this post

Treniņiem, lai iegūtu slim, kā arī formas ķermeņaVai jūs vēlaties, lai slim un arī apdares ķermeni, piemēram, jūsu privileģēts Holivudas aktieri? Vai jūs bieži uzskatāt garāmgājējus, kas meklē šiks ansamblī, kuru jūs nekad nevarat valkāt pats? Neviena persona vēlas, lai būtu nederīgu ķermeni, neatkarīgi no dzimuma, kā arī vecuma. Tomēr, lai faktiski tonēti ķermeņa paliek neapmierināts sapnis daudziem no mums! Tātad, kādi ir labākie vingrinājumu veidi, kas var nodrošināt mums šo liesās ķermeņa, ko mēs vienmēr esam vēlējušies? Šis ziņojums runā par tiem. Vēlaties uzzināt, kas viņi ir? Uzziniet vairāk! Lean Ķermeņa Vingrinājums 1. Sirds un asinsvadu.

  1. Kā arī stingrība apmācība pārdalot gan sirds, kā arī stingrība apmācību var palīdzēt jums sasniegt slim, bet stabilu ķermeni. Cardio palīdz jums shed ķermeņa tauku, (1), Kā arī, ja jums sekot to ar muskuļu veidošanas treniņiem, rokas, kājas un stumbrs tiks pienācīgi mīkstināts. Pilates palīdz attīstīt galveno muskuļu masu, kā arī tonizē visu muskuļu masu cilvēka organismā.
  2. Pilates izmēģināšana arī zināmā mērā uzlabo stāju. Tas palīdz jums stāvēt un staigāt taisnāk (2), kas padara jūs parādās plānāks. Tas sastāv no kāju velk, mugurkaula stiepjas, kā arī kāju zonās. Pilates tāpat prasa elpas kontroli. Šeit ir daži efektīvi Pilates vingrinājumi: a.
  3. Double-kāju stiept: tas savelk augšstilbiem un vēdera. Jums vajadzētu gulēt uz muguras un pacelt ceļus uz ķermeņa augšdaļu. Salieciet galvu un kaklu uz augšu no grīdas. Pašlaik stiept rokas blakus ausīm virs galvas. Paaugstina kājas 45 grādu leņķī. Pēc tam salieciet ceļus un novietojiet rokas jūsu stūros.

 

Plyometric apmācības pieejas

Tas nostiprina augšējās kājas, muguru un vēderu. Sakarā ar to, ka, lai to izdarītu, jums ir nepieciešams novietot zemi atpakaļgaitā. Turiet kājas kopā un rokas uz grīdas. Locītavām jābūt uz sāniem. Nospiediet rokas uz grīdas, kā arī paceliet galvu, kad ieelpojat. Augšējā mugura ir izliekta, un pēc tam jūs varat veikt pāris elpas.Plyometric apmācības pieejas

Atgriezieties sākotnējā pozīcijā un atkārtojiet arī vairākas reizes. C. iestatiet atpakaļ vērpjot: jums ir jāsēž ar kājām izliektu un arī izstieptu kāju. Rokām jābūt pagarinātām pie sāniem. Tagad ieelpojiet un arī sēdiet vertikāli. Tad izelpojiet un velciet vēdera iekšpusē. Pagrieziet jostasvietu attiecīgajā pusē. Turot gurnus, pagrieziet rokas, galvu un ķermeņa augšdaļu. Tagad atkārtojiet to kreisajā pusē. D. mugurkaula stiept uz priekšu: jums ir nepieciešams, lai atpūstos ar abām kājām un rokām paplašināta. Elpojiet, kā arī sēdiet vertikāli.

Pēc tam izelpojiet un nokļūstiet kājās. Nogrieziet galvu, kā arī plecus priekšā un sasniedziet nabu. Pēc tam ieelpojiet un arī turiet kādu laiku. Veikt elpu lēni, kā arī satīt uz sēdekļa. E. Kāju Pull Priekšā.

 

Squats ar variācijām

Lai to izdarītu, jums jāizmanto kaste, kas izgatavota no koka, tērauda vai pat rūdīta plastmasas. Lie uz grīdas un arī nirt pār viņu (4). Mēģinājums lekt pāri kastē ar tikai vienu kāju. Tas tiešām var būt diezgan smieklīgi. Tupēt lekt: tā ir arī noderīga un patīkama aktivitāte. Vispirms ievadiet pilnu tupēt. Pašlaik nospiediet augšējo kāju muskuļu audus ar, un redzēt, cik daudz jūs varat iet.Squats ar variācijām

To var izdarīt 10 reizes vai arī tā. Clap push-ups: jums ir jāievada push-up nostāja, kā arī lēnām paceliet ķermeni uz augšu ar roku palīdzību. Kad ķermenis tuvojas, aplaudējiet rokas viens ar otru. Pēc tam ir līdz sākotnējai pozai. Lunges palīdz tonizēt katru muskuļu jūsu kājās.

Komentēt