Pārsteidzošas norādes par ogļhidrātu nepanesību

Rate this post

Pārsteidzošas norādes par ogļhidrātu nepanesībuŠajā rakstā jūs uzzināsiet, kā informēt, ja jums ir neiecietība pret ogļhidrātiem, kā arī to, ko pārtikas produktus jums vajadzētu palikt skaidrs. Īss raksts avots: Paleohacks vai jūs tiešām jūtaties izsmelti, uzpūsti un ilgojas deserti pēc ēdienreizēm, lai gan jūs ēdat “ideālos” ēdienus? Tas ir iespējams, ka arī veselīgu ogļhidrātiem jūs ēdat var nodot savu ķermeni briesmās. Šo gremošanas sistēmas problēmu sauc par ogļhidrātu nepanesamību, kā arī tas ir īpaši tipisks, nekā jūs varētu ticēt.

  1. Ko tas norāda negatīvi reaģēt uz ogļhidrātiem? Ogļhidrātu neiecietība būtībā ir jūsu ķermeņa spēja absorbēt specifiskus ogļhidrātus, kas var rasties vai nu no iedzimta fermentu trūkuma, kas palīdz absorbēt ogļhidrātus, vai arī to var iegūt, izmantojot diētas plānu ar pastāvīgi dārgu ogļhidrātu un cukura saturu.
  2. Ja jūsu ķermenis nevar pareizi absorbēt ogļhidrātus, var rasties stāvoklis, ko sauc par hiperinsulinēmiju vai insulīna rezistenci. Kad jūs patērēt ogļhidrātiem, jūsu organisms parasti atbrīvot atbilstošu daudzumu insulīna tiesības asinsritē, lai samazinātu cukura līmeni asinīs atpakaļ uz sākotnējo līmeni.
  3. Tomēr, ja jūs nepārtraukti ēdat ogļhidrātu bagātu pārtiku un nepareizi vienkāršojat, jūsu šūnas var beigties ar “rezistenci” pret insulīna darbību, kas pēc tam izraisa hroniski augstu cukura līmeni asinīs. Tiklīdz tas notiek, jūsu ķermenis sāks uzsākt arvien vairāk insulīna, lai mēģinātu panākt, lai jūsu šūnas reaģētu. Šis viss process var radīt visa veida simptomus.

Ogļhidrātu nepanesības simptomi

Ogļhidrātu nepanesības simptomiSvara pieaugums vai esat ievērojuši, ka, pat ja jūs patērē “veselīgu un līdzsvarotu” pārtiku, piemēram, saldos kartupeļus, kā arī kvinoju, jūs uzliekat svaru bez ievērojama faktora? Tas var būt tāpēc, ka nevēlamu ogļhidrātu un cukura jūsu asinīs plūsmā. Ja ogļhidrāti, ko ēdat, netiek uzreiz nodrošināti un tiek izmantoti enerģijas radīšanai, jūsu ķermenis noteikti darīs visu, kas nepieciešams, lai tos novērstu, lai saglabātu glikozes līmeni asinīs stabilu. Tas var izraisīt ogļhidrātu saglabāšanu kā lieko tauku daudzumu, arī tad, ja šo pārtikas produktu resursi bieži tiek ņemti vērā veselīgi. Augsts cukura līmenis asinīs parasti viens no galvenajiem carb neiecietības rādītājiem ir augsts cukura līmenis asinīs. Jo, ja jums nav nojauktu un arī absorbēt ogļhidrātiem veiksmīgi, viņi var palikt jūsu asinsritē un palielināt jūsu glikozes līmeni asinīs. Paturiet prātā, ka Jūsu cukura līmeni asinīs ne vienmēr ir jābūt pie skalas neizsaka carb neiecietību; jūs varētu būt tikai augšējā galā normālu cukura līmeni asinīs.

Ja tas sakāms, redzēt, ja jums ir jebkāda veida dažādas citas pazīmes, kas norāda, ka ogļhidrātiem varētu būt atbildīgs.

Nesagremoti ogļhidrāti var radīt vēdera uzpūšanos

Ja ogļhidrātiem nav sadalīti efektīvi, tie varētu likvidēt tiek atstāti neapgūts kuņģa vai lielo zarnu traktā. Tas izraisa fermentāciju, kas var radīt vēdera uzpūšanos, kā arī tajā pašā laikā attīstīt atmosfēru mikroorganismiem zarnās, kas barojas ar pārtikas bitiem. Pēc tam šie mikroorganismi var palikt, lai izvadītu gāzi. Ja jūs jūtaties nepārtraukti uzpūsts, īpaši pēc ogļhidrātu uzņemšanas, var būt ogļhidrātu nepanesamība. Nogurums Carb neiecietība var ietekmēt jūsu enerģijas līmeni sakarā ar asins glikozes Tapas, kā arī kritumi, kas celta, kam nav spēja veikt ogļhidrātiem efektīvi vai izmantot savu varu pareizi.Nesagremoti ogļhidrāti var radīt vēdera uzpūšanos

Pētījumi liecina, ka glikozes vielmaiņas process – tas ir, mūsu spēja apstrādāt ogļhidrātiem, kā arī izmantot tos varas-ir saistīta ar nogurumu, kad tas nedarbojas efektīvi. Tas ir īpaši reāls diabēta slimniekiem, kas kopā ar nogurumu parasti piedzīvo garīgu izsīkumu, piemēram, “stresu”, kā arī garīgo izsīkumu. Konsekventa alkas cukurotiem produktiem. Problēma ar to, ka nav spējas efektīvi absorbēt ogļhidrātus, ir tā, ka jūsu šūnas sāk “sērot” par cukuru, jo tas ir ieteicamais enerģijas avots jūsu smadzenēm un ķermenim.

Komentēt