Kid attīstība 3-6 gadi: palīdzēt viņiem atpazīt paradumus citiem

Rate this post

Tas ir milzīgs, lai jaunietis sāktu bērnudārzu ar mazāk pieaugušajiem, daudziem bērniem un jauniem trokšņiem, kā arī smaržām. Daudzi jaunieši prasa būt tuvu ar savu mammu vai tēvu, kad viņi nokļūst mājās. Lēnām viņi kļūst pašpaļāvīgāki, jautā, kā arī galu galā atklāj, lai saprastu, kā citi jūtas. Tas ir milzīgs, lai 3 gadus vecs bērns sāktu bērnudārzā. Visai daudz notiek ar jaunieša pašu attīstību, un arī pavisam jaunu sistēmu, var būt milzīgs. Bērnudārzs parasti ir liela pasaule, salīdzinot ar crèche vai dienas aprūpi. Ir jaunas telpas, smaržo, kā arī šķiet. Ir drausmīgs apkārtni un arī ne vismaz daudz jaunu jauniešiem un pieaugušajiem, kas attiecas uz. Tajā pašā laikā dienas aprūpes standarts ļoti atšķiras no 3 gadu vecuma.

Kid attīstība 3-6 gadi: palīdzēt viņiem atpazīt paradumus citiemTagad bērnam uzreiz ir jāpiedalās pieaugušajam ar daudziem citiem bērniem, kā arī nevar iegūt tik daudz pieaugušo kontaktu kā iepriekš. Jūsu bērns bieži reaģēs mājās. Piemēram, tas būs noguris, nepieciešams būt tuvu ar jums un jums, kā arī var būt problēma tiek nodota sākumā. Tas ir nevainojami tipisks, kā arī jūsu jaunieša izaugsmes sastāvdaļa. Jūsu bērnam ir problēmas, lai pierastu pie visa jaunā, kā arī neidentificēta. Noteikti būs jaunas cerības un arī prasības ielēkt ceļojuma mačā un ievietot savu pusdienu kasti vietā. Ir daudzi jauni noteikumi, lai saglabātu acu par, rotaļlietas ir pavisam jauna, un arī bērns neatzīst, kur lietas ir.

Palīdzība jūsu mazulis attīstība un palīdzēt to saprast pavisam jaunu

Iespējams, daži no bērniem no dienas aprūpes vai crèche ir sekojuši bērnudārzā. Tas nodrošina drošu bāzi, lai sāktu ar. Bet tikpat bieži bērns sāk vienatnē. Lasīt arī Bērna psiholoģiskā izaugsme Jūs varat to nedaudz kontrastēt ar to, kad mēs sākam pavisam jaunu darbu. Mēs esam priecīgi un arī vēlamies iegūt dažus labus partnerus, patīkamu vadītāju, kā arī dažus stimulējošus darba uzdevumus:

  • Bet mēs varam arī priecāties, kā arī uzsvērt, vai mēs iederamies ganāmpulkā, kā mums vajadzētu izpildīt savas darba vietas,kā arī kādas cerības mums ir. Kā pieaugušie, mēs varam izmantot mūsu kognitīvās metodes, lai plānotu, kā mēs to tuvosimies.
  • Mums ir arī spēcīgas sociālās prasmes. Un arī visnozīmīgāk, kā pieaugušajiem, mums ir rīcības iespējas.
  • Bērns var savā veidā padarīt sevi vairāki faktori, kas jāņem vērā attiecībā uz pavisam jaunu jomu. Tas var būt nomākta. Tas prasa, lai jūs kā mamma un tētis garantētu, pastāstītu, kā arī noskaidrotu, kad bērnam tas ir nepieciešams.

Apmācīt jūsu mazulis spēju redzēt šo jautājumu no vairākiem leņķiem

Bērns sākotnēji var atgriezties mājās un arī apgalvot, ka: “Teodors ir stulbs, jo viņš paņēma manu lāpstu”. Iepazīstieties ar bērnu ar kairinājumu, netiesājot. Kā piemēru var atbildēt, ka: “es saprotu,ka tu esi vīlušies, ka Teodors paņēma lāpstu, ar kuru tu spēlē.

Apmācīt jūsu mazulis spēju redzēt šo jautājumu no vairākiem leņķiemNez, kāpēc viņš to darīja.” Lasīt papildus Jaunietis 0-3 gadi: mazs bērns prasa drošību un distanci Tādā veidā jūs veicināt jūsu bērna spēju izmantot līdzekļus, ko tā pārbauda citiem. Jūs to stimulējat, lai izveidotu savas mentalizācijas prasmes. Jo Teodors, iespējams, neņēma lāpstu, lai padarītu jūsu bērnu neveiksmīgu. Kas ir mentalizācija? *

Ņemot spēju mentalize veidus, kā mēs varam saprast uzvedību citiem, pamatojoties uz teorijām par savu garīgo stāvokli – tas ir, kam ir interese par idejām un jūtām citiem. Bet kam koncentrēties uz savām idejām, kā arī jūtas. Būtisks punkts ir ne tikai interpretēt darbību no paša viedokļa (māmiņa kļūst dusmīgs sakarā ar to, ka Holger iet uz leju ievārījumu uz grīdas), tomēr pārdomāt to, kas pastāv aiz darbībām (varbūt Holger vēlējās palīdzēt mama izveidoja tabulu).

Komentēt