Harden – tā tas darbojas

Harden - tā tas darbojasTas ir vēss, gaiss ir pilnīgi sauss, trūkst D vitamīna: ziemas sezona, šķiet, padara to grūts imūnsistēmai. Tajā pašā laikā daudzi ļoti runā par “sacietēšanu”: šoku sasalšanu ķermeņa aizsardzībai. Var auksts faktiski paaugstināt pretestību puņķis degunu, kā arī Co.? Imūnsistēmas speciālists Prof. Eva Peters precizē, ko ziemas sezona dara imūnsistēmai. Tiklīdz parādās ziemas laiks, palielinās elpošanas sistēmas infekciju skaits. Jūs varētu gandrīz pieņemt, ka mūsu ķermeņa imūnsistēma nav līdz ziemas mēnešiem un vājāka nekā vasarā Eva Peters, Justus Liebig koledžas.

  1. Psihoneiroimmunoloģijas skolotāja Gießen kopā ar Charité Berlin, apspriež: “ķermeņa imūnsistēma ziemā nedarbojas sliktāk, tomēr dažādos veidos.”Un to faktiski var izglītot, nosakot.
  2. “Neatkarīgi no tā, vai jūs lietojat vēsu dušu, visticamāk, saunā, peldieties sniegā vai spēlējiet sportu vēsā temperatūras līmenī-tas viss ir tāds, ka mūsu ķermeņa imūnsistēma kļūst īpaši pielāgojama. Aukstumam seko silts vai siltam seko Dzesēšana: šādā veidā sistēma atklāj šo modifikāciju un var daudz labāk reaģēt uz abām galējībām, veicinot dažādas imūnās reakcijas,” diskutē Eva Peters.
  3. Treniņam aukstumā, svaigā gaisā ir citas priekšrocības: slodzes laikā, piemēram, tiek paaugstināts leikocītu skaits, t.I., leikocītu skaits. Tie pieder gan raksturīgajiem, gan imūno aizsargiem.

 

Ķermeņa imūnsistēma vasarā

Tajā pašā laikā, izmantot sadedzina tauku šūnas-un arī vairāk optimālu mūsu ķermeņa svaru, daudz labāk ķermeņa imūnā sistēma var darboties. Tomēr: “patiesi grūts treniņš, lai sagatavotos konkurentam vai uzlabotu savu personīgo labāko, būtu jānovieto laikā ar maigāku temperatūras līmeni. Ja jūs tērējat savu pārāk daudz, jūsu imūnsistēma galu galā pasliktinās, ” brīdina Eva Peters. Lai saprastu vēl vairāk informācijas, kā sacietēšanas darbi, tas kalpo, lai saprastu, kāda veida aizsardzības mehānismi pastāv organismā.Ķermeņa imūnsistēma vasarā

“Vasarā šķietamā dabiskā, nespecifiskā imūnā atgriezeniskā saite veicina: Ja, piemēram, gļotādas slāņos tiek atklāts trespasser, aizsardzības šūnas tiek aktivizētas pāris minūšu laikā. Viņi padara starptautisko ķermeni drošu, piemēram, patērējot to vai pārsteidzot to ar ūdeņraža peroksīdu, ” saka Peters. Standartizēts streiks, kas Diemžēl bieži vien arī sagrauj “Labās” šūnas un arī baktērijas blakus slikti – kas pēc tam noved pie aukstā kakla, kā piemēru.

 

Ziemas sezonā imūnā darbība ir drošāka

Profesionālis precizē: “ja temperatūras līmeņi kļūst vēsāki un arī gaisma vājāka, mūsu ķermenis vairāk paļaujas uz specifisko imūno atgriezenisko saiti. Šāda veida aizsardzība rada no dzimšanas, atklāj atkārtoti.Ziemas sezonā imūnā darbība ir drošāka

Bet viņa prasa dažas dienas, lai pareizi risinātu patogēnu. Lai sāktu, viņš ir paņemts un arī īpaši izpētījis, kā viņu uzbrukt. Visbeidzot, tas ir apzināti padarīts drošs.”Milzīga priekšrocība: šī informācija imūnā aizsardzība var uzglabāt informāciju par patogēnu un uzreiz reaģēt uz nākamo sazināties ar-jūs varat praktiski nav saslimis divas reizes ar to pašu patogēnu, kā arī galu galā ir imūna. Tā rezultātā ir pat lieliski, ja mēs regulāri saslimstam. Tātad domājamās atmiņas šūnas iepazīstas ar arvien vairāk mikroorganismu. Principā abas imūnās atbildes ir pilnībā pielāgotas apstākļiem, kādos mēs pašlaik dzīvojam.

Tikai tāpēc, ka ziemas mēnešos aizsardzība koncentrējas uz populārām baktērijām, infekcijas var pārnest ērtāk, jo vienmēr ir pavisam jauns vīruss (piemēram, ar anomālijām), ko mūsu ķermeņa imūnsistēma pēc tam vēl nezina, kā arī to, ko ziemā var novērst vēl sliktāk, kā arī padarīt jūs slikti.

Komentēt